https://dviraciudalys.lt/en/informacija/pristatymas-grazinimas
1

Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Užsakydamas prekes  dviraciudalys.lt internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių pristatymo būdų:

1. Pristatymas Jūsų nurodytu adresu per Venipak  siuntų tarnybą. Užsakytas prekes Venipak kurjeris nurodytu adresu pristatys per 2-3 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo. Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.

2. Pristatymas į LP Express paštomatus. Jūsų siunta bus pristatyta per 2-3  darbo dienas po užsakymo patvirtinimo į pasirinktą LP Express siuntų savitarnos terminalą. Apie siuntos pristatymą į terminalą būsite informuotas SMS žinute su durelių atidarymo (siuntos  atsiėmimo) kodu. LP Express siuntų savitarnos terminalai veikia 24 val. per parą ir 7 d. per savaitę, todėl siuntą  galėsite atsiimti Jums patogiausiu metu. 

3. Pristatymas į Venipak paštomatus. Jūsų siunta bus pristatyta per 2-3  darbo dienas po užsakymo patvirtinimo į pasirinktą Venipak paštomatą. Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas siuntos atsiėmimo kodas. 

4. Prekes nemokamai galite atsiimti adresu: Vilties 24A, 29107, Anykščiai, Lietuva.

Prekių grąžinimas, keitimas

1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" bei Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

2. Pirkėjas turi teisę nenurodęs priežasties grąžinti prekę, pranešęs apie tai Pardavėjui  per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo buveinėje momento.

3. Pirkėjas turi teisę grąžinti nekokybišką prekę, raštu ar telefonu ar elektroniniu laišku apie tai pranešęs Pardavėjui, nurodydamas prekės grąžinimo priežastį. Pardavėjas atsako už prekės trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo prekės pardavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Pirkėjas gali pasirinkti arba nekokybišką prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus už prekę ir už jos pristatymą. Pirkėjas taip pat turi teisę tartis su pardavėju dėl nekokybiškos prekės kainos sumažinimo.

4. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos ir tokios pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

5. Grąžinant prekę būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.

6. Pardavėjas įsipareigoja už grąžintas prekes Pirkėjui grąžinti pinigus iš karto po prekės priėmimo momento, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklių 4 ir 5 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio ar spalvos dėl Pirkėjo naudojamos įrangos ypatybių.

9. Grąžinamos prekės turi būti pristatytos Pardavėjui adresu –  UAB „Imenza“, Vilties 24A, 29107, Anykščiai, Lietuva

10. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

11. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Pirkėjas gali pasinaudoti Elektroninis ginčų sprendimas arba Vartotojų teisių informacine sistema. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.